iklan seketika

Followers

Saturday 28 July 2012

Nak kongsi info 4 rahsia awet muda




Assalamualaikum, selamat pagi semua dan selamat berpuasa, Hajar nak kongsi skit info yg Hajar dapat dr bacaan Hajar kat majalah anis. Ermmm menarik juga tajuk ni kepada mereka2 yg sukakan kecantikan termasuklah diri Hajar sendiri.  




Menurut Ustazah Siti Nor Bahyah bt Mahamood, rahsia seseorang anak untuk kelihatan awek muda terletak pada 4 PERKARA. Nak tahu tak 4 perkara tu apa dia?. Sebenarnya perkara tu adalah sesuatu yang paling mudah kita lakukan, amalkan dan ikhlas. Ermmm kawan-kawan rasa apa agaknya ye 4 perkara tu?  ermmm tak pal ah tak perlu fikir lama-lama, 4 perkara tu adalah taat kepada ibu, segera menyahut panggilannya, tidak mengengkari segala perintah baiknya dan tidak menghina ibu walaupun apa yang ibu buat bercanggah dengan pandangan kita. 



Anak yang merai dan memuliakan ibu akan terpancar kejernihan dan ketenangan di wajahnya, dan inilah yang dikatakan sumber keberkatan hidup. Info ni lah yg buatkan Hajar rasa nk berkongsi dgn pembaca -pembaca blog. Selamat beramal, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

.: Terima Kasih Diatas Komen-Komen Anda! :-) Jangan Lupe Komen Lagi tau! :.